خنده آیینه...

دوست دارم در نگاه جویبار

قلب یک ایینه را پیدا کنم

پر شوم از خنده های ایینه

قلب خود را خانه ی دریا کنم 

                                      دوست دارم گوش بسپارم به خاک

                                      تا صدای دانه ها را بشنوم

                                      در میان بارش رگبار تند

                                      پرپر پروانه هارا بشنوم

سایه بانی سبز باشم در کویر

باز باشد چتر سبزم در هوا

دوست باشم با کبوترهای شاد

اشنا با دسته پروانه ها

                                  دوست دارم دوست باشم با نسیم

                                  بگذرم همراه او از کشتزار 

                                 عطر گلهای هوا را حس کنم

                                 در نفسهای دل انگیز بهار.... 

 

دوستیها زیباست...


تا اقاقی گل داد

              شاپرک راه افتاد

                               رفت تا اینکه به یک دشت رسید.

غنچه کوچک گل را تا دید

                           خم شد و صورت او را بوسید.

گفت:

نوروز مبارک باشد !

                       گل زیبا خندید

                                          بلبل از راه رسید

                 خنده شاپرک و گل را دید

                                            مثل انها خندید

                                                             با خودش گفت بهار

فصل خوشبختی خاک

                      فصل مهمانی قلب گلهاست

                                                و چقدر

                                                          دوستیها زیباست...