سلام شرمنده یه مدت نبودم آخه یه تایمی موقع امتحانای میانترمم بود یه مدت حالم بدجوری خراب بود یه مدتم سیستمم خراب شده بود به هر حال شرمندم. 

 

هنگامی برای ....

برای هر رویدادی دلیل وجود دارد و برای هر هدفی زیر این گنبد کبود هنگامی :

هنگامی برای زاده شدن،هنگامی برای مردن.

هنگامی برای بذر افشانی ،هنگامی برای درو.

هنگامی برای کشتن،هنگامی برای التیام بخشیدن.

هنگامی برای خرابی،هنگامی برای آبادانی.

هنگامی برای گریه،هنگامی برای خنده.

هنگامی برای سوگواری،هنگامی برای پایکوبی.

هنگامی برای دور انداختن سنگ ها،هنگامی برای جمع آوری سنگ ها.

هنگامی برای در بر گرفتن،هنگامی برای پس زدن.

هنگامی برای یافتن،هنگامی برای گم کردن.

هنگامی برای کاشت،هنگامی برای برداشت.

هنگامی برای سکوت،هنگامی برای سخن گفتن.

هنگامی برای عشق،هنگامی برای تنفر.

هنگامی برای جنگ،هنگامی برای صلح.

اکنون هنگام چه کاری است؟مساله این است.اکنون انتخاب میکنی که هنگام چه کاری باشد؟تو تمامی این فرصت ها را داشته ای و اکنون زمان آن رسیده است که انتخاب کنی((این بار))چه هنگامی را می خواهی تجربه کنی؟تمامی آنچه تا کنون روی داده است،هم اکنون روی می دهد و در آینده روی خواهد داد،هم اکنون در حال روی دادن است.این لحظه،ابدی است،هنگام تصمیم گیری جدید تو.

جهان در انتظار تو و تصمیم توست و برای آنچه که به وجود می آوری،جا باز میکند.تو همانی را به وجود می آوری که هستی.

. 

حالا که این همه راه اومدی یه نظر بده دیگه!!!

 
نظرات 7 + ارسال نظر
ستوده پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام عزیز.
اسم وبت من را اینجا کشوند خوشم اومد از اسمش .
چون نه اینکه خودم شیطونم از هر چی دختر شیطون بلاست خوشم میاد .
وبت هم قشنگه خانمی

سلام عزیزم خوشحالم از اینکه با یه دختر مثل خودم آشنا شدم ستوده جون بازم حتما حتما حتما بیای
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اها راستی منم عاشقه دخترای شیطونم

ستوده پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

میگم کسی نیست به من بگه تو که هر روز اینهمه دختر شیطون می بینی تو مدرسه پس چرا باز دنبال دخترا+ی شیطون هستی
خوب شد پسر نشدم

میگن هر چیزی توی این دنیا بی حکمت نیست فکر کنم حکمت پسر نشدن تو هم همینه هاولی من خودم خیلی دوست داشتم پسر بودم
بازم بیای

ستوده جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

من همیشه دوست داشتم پسر باشم الانم خیلی وقت ها این
آرزو را دارم .
برای همین خدا دوتا پسر شیطون بهم داده که دمارم را در میارن اما با این حال خوشحالم وخدا را شکر میکنم ..

سلام.
خدارو شکر

ستوده سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام شیطون بلا .
خوبی عزیزم .
روز زن را به تو ومامان خوبت وبه همه زنهای ایرانی تبریک میگم

سلام.میسی که به یادم بودی و همچنین به یاد مامانم میسی که بهم سر میزنی
راستی بازم بیا

ستوده سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

یادم رفت این روز را به خودم که مامان خوبی هستم تبریک بگم .
ستوده جون روزت مبارک عزیزم

وای مامان خووووووووووووووووووووووووووب روزت مبارک

ملیکا چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://meli1375

سلام ملیکا جون منم ملیکا دوستت یه خورده فکر کن به جا میاری ادرسه وبتو از خواهرت گلفتم
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.کف کردی نهههههههههههههههههه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. قیافه ی تو بعد از دیدن این نظر

سلام أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ تو کجا بودی دیگه نیاز به فکر نداره میشناسمت عسیسم
.
.

.
.
.
.
.
.
.راستی هیچم کف نکردم چون خودم اونجا بودم وقتی داشتی واسم نظر میذاشتی.
.
.
.
.
.
.
.
.
قیافه ی تو بعد از خوندن جوابه نظرت
راستی بازم بیا

فرزاد چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.jalebtarinha.blogsky.com/

سلام
مررسی
سر زدین به وبلاگم
وبلاگ شما هم خوبه
همیشه سر بزنین

سلام مرسی که شما هم سر زدین بازم تشریف بیارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد