حکمت خدا...

سلام حلول ماه مبارک رمضون رو به همتون تبریک میگم فقط فک کنم دیروز یه خورده اونایی که روزه گرفتن ضایع شدن من که خودم وقتی فهمیدم دیروز ماه رمضون نیس مثله سس چسبیدم به دیوار بالاخره یه روزم خودش یه روزه دیگه...

شوخــــــــــــــــــــــــــی کردما جدی نگیرین هر کی روزه گرفته ایشالا قبول باشه

این متنی که امروز میذارم شاید تکراری باشه ولی ضرر نداره یه بار دیگه بخونین میرزه(می ارزد)

حکمت خدا...

گنجشک با خدا قهر بود…….

روزها گذشت و گنجشگ با خدا هیچ نگفت .

 فرشتگان سراغش را از خدا می گرفتند

 و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت:

می آید ؛

 من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی هستم که دردهایش را در خود نگاه میدارد...
و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست.

 فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، گنجشک هیچ نگفت

و خدا لب به سخن گشود : با من بگو از آن چه سنگینی سینه توست.
گنجشک گفت :

 لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام. تو همان را هم از من گرفتی.

این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی؟ لانه محقرم کجای دنیا را گرفته بود؟

 و سنگینی بغضی راه کلامش را بست.
سکوتی در عرش طنین انداخت.

 فرشتگان همه سر به زیر انداختند.

خدا گفت:

ماری در راه لانه ات بود.

باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند.

 آن گاه تو از کمین مار پر گشودی.
گنجشگ خیره در خدائیِ خدا مانده بود.!!!!!!!!
خدا گفت:

و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی!

 اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود. ناگاه چیزی درونش فرو ریخت …
های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد …

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به قول بعضیا بای تا های.

نظرات 31 + ارسال نظر
mehdi سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.blackview.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶

سلام ممنون با کمال میل لینک شدین

مرجان سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://mochooli-jojo26.blogfa.com

سللللللام ملیکا جووووونم
به اسم وبلاگت لینکت کردم
منم به اسم وبم لینک کن

قول بده بهم سر بزنی
منتظرتم

سلام عسیسم
ممنونمممممممممممممممممممممممممم
چشممممممممممممممممممممممممممم
حتما
بازم بیا پیشم خوشحالم میکنی

آفتاب چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://afatbrouyebandar.blogsky.com

سلام بالاخره اپ کردی هر روز میومدم میدیم اه این ملیکاخانم عزیزما چرا یه تکونی نمیده حلولماه رمضون رو بهت تبریک میگم امیدوارم تو این ماه هرچی از خدا میخوای بهت بده هرچیزی که واقعا آرزوشو داری در ضمن بگم این متنی که گذاشته بودی خیلی قشنگ بودمن که تاحالا نشنیده بودم خیلی هاهی خیلی

سلام شرمنده دیر آپ کردم از تو هم ممنون که اینقد بهم لطف داری
منم دعا میکنم که هرچی از خدا میخوای بهت بده
ممنون از تعریفت
بازم به وب من سر بزن خوشحال میشم عسیسم

آفتاب چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://afatbrouyebandar.blogsky.com

این رو بدون که:عشق فراموش کردن نیست بخشیدن است.گوش کردن نیست درک کردن است.دیدن نیست احساس کردن است.جا زدن نیست صبر کردن است.پس ... چه دعایی کنمت بهتر از این:

خنده هایت از ته دل و گریه هایت از سر شوق

سرزمینی از آن زندگانی است،سرزمینی از آن مردگان،((عشق))پل میانی است.عشق،یگانه حقیقت و یگانه مایه بقاست.

فاطیما چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااااام ملیکا جووونم
خوفی؟؟؟

عاااااااااالی بود عزیز دلم
*فـرا رسیـدن مـاه مبـارک رمضـان بـر تـو مبـارک بـــاد*

مراقب خودت باش
التماس دعا............

سلام آبجی فاطیما
خوفم تو خوفی؟
میسییییییییییییییییی خچالتم نده
بازم بیا وبم خوشحال میشم

* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ * چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com/

سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون
وب شما هم زیباست داستان گنجشک و خدا هم خیلی آموزنده ست برای ما و ما باید درس بگیریم ازش ...که خدا یه وقتایی چیزی رو از ما دور میکنه یا به ما نمیده حتما وقتش هنوز نرسیذه

من شما رو لینک کردم.شما هم اگه مایل بودین بنر م رو قرار بدین یا لینک.آپم

سلام عسیسم
ممنون
باهاتون موافقم
لینک شدید بااسم وبتون

asidokhmalak چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://asidokhmalak

سلام ملیکا جووون
مطالبت قشنگه
خوشحال میشم به وبم سر بزنی البته اینو بگم که هنوز اول کارم و تازه وب درست کردم

آفتاب پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://afatbrouyebandar.blogsky.com

سلام ملیکا جون آپ کردم خیلی خوشکله فکر کنم خوشت بیاد حمتا بیا نگاه کن مخصوص دخترا

سلام آفتاب
بابا دم شما گرم چقدر فعال هی زرت و زرت آپ میکنی
حتما میام زود

ایران از نگاه جوان پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://blackview.blogfa.com/

سلام ملیکا خانم
ممنون
منم لینکیدمتون

متچکلم

toktam جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام.خیلی ناز بود همیشه همینه ولی ما درک نمیکنیم.

سلام.میسیییییییییییییییییییییی عسیسم
واقعا باهات موافقم
بازم بیا وبم خوشحالم میکنی

فائزه جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://lovestory63555.blogfa.com/

سلام چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا وبلاگت معرکه است.شاهکارکردی.به منم سربزن منتظرتم.راستی با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه موافقی منوباکلبه ی عشق تاریک بلینک وبهم بگو با چه اسمی بلینکمت.عاشقتم.فعلا بای.

سلام خوبم
مرسیییییییییییییییییی بابا اینقد ازم تعریف نکن خچالت میکشم
باشه زود میام
من با کمال میل لینکت کردم
همچنین باییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
راستی زود زود بیا پیشم

HosseinB73 جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://eastboy2011.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری
امیدوارم موفق باشی

سلام مرسی از لطفتون

asidokhmalak جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

لینکیدمت ملیکا با اسم دخمل شیطون بلایم

چاکرتم آسی دخملک
چرا آدرسه وبتو نذاشتی که لینکت کنم حالا من چیکا کنم هاهاها؟

dapper شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://dapper.javanblog.com

داستان باحالی بود حکمت خدارو شکر ها نه کرم خدارو شکر به وب من هم سری بزنید اگه دوس داشتید

سلام ممنون از حضورتون
حتما بهتون سر میزنم

asidokhmalak شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://asidokhmalak.blogfa.com

مابیشتر رفیق
اینم ادرس وبم ملیکا جون

کوچیکتم خانوم دکتر
لینکیدمت

آفتاب شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://afatbrouyebandar.blogsky.com

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست .

منم دلم برات تنگ شده آفتاب جون همین امروز میام پیشت

یه عاشق شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.rahevesal.blogsky.com

سلام .وبت قشنگه . یه خورده عکس هم براش بزار .من لینکت کردم .

سلام.مرسی عسیسم.توو فکرش هستم.منم لینکیدمت

asidokhmalak شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://asidokhmalak.blogfa.com

روفیا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام خوب بود خوشم اومد خدا قوت با قبولی طاعات و عبادات

سلام
مرسی عسیسم
همچنین
التماس دعا....

وحید م شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام.
تبریک میگم مثل آبجی محترم اهل روزه خوری نیستید
شوخی کردم کاش منم به بهانه ی اینکه واسه چشام بده روزه نمیگرفتم.
ولی دستور خدایه دیگه باید بگیم چشم.ما هم میگیم چشم.
خوب خوبید؟

پست خیلی زیبایی بود.این داستان تو قرآن هم اشاره ای بهش شده جایی که خدا میگه شاید کاری را دوست داشته باشید اما خدا چون صلاح شما را بیشتر میداند آنرا برای شما مقدر نساخته!
از قالبتون خوشم نمیاد.مخصوصاْ از این خانوم لوس پشت زمینه.همچین نشسته اینگار از دماغ فیل افتاده.اه اه اه
شوخی کردم.


مشتاق دیدار.
بدروووووووووووووووووود

سلام وحید خان.
اهلش که هستم ولی خب دیگه نمیشه خورد
توو این دوره زمونه هر کس به یه بهانه ای روزه خوری میکنه یکی به بهانه ی ضعیفم یکی به بهانه ی نهیفم تشنم میشه کارم سخته این آبجی مایم بهانه ای پیدا نکرده گیر داده به چشاش
اتفاقا خودمم تصمیم گرفتم عوضش کنم نه به خاطره اینکه از دماغ فیل افتاده ها نه به خاطر اینکه لینکایی که میکنم توش جا نمیشه
راستی مرسی از تعریفتون
بازم بیاین وبم خوشحال میشم
التماس دعا....

مهدیه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام ملیکا و وحید م.
چرا اینقدر حرص میخورید؟؟!!!!!!!!!!!!!
روزه میگیرید واسه خودتونه عزیزان من.
هر چند من فکر میکنم شما دو نفر حتما روزتون مورد عنایت خداوند قرار میگیره با این غیبتهایی که پشت سر من میکنید!!!!!!!!!!فقط گرسنگیش واستون می مونه
و برای بعضیا فقط تشنگیش

سلام مهدیه خانووووووووووووووووووووم
قابل توجهتون ما روزه ایم نمیتونیم چیزی بخوریم حتی حرص
خب ما که نگفتیم واسه تو میگیریم نههههههههههههههههههه وحید م
ااااااااااا ما کی غیبت کردیم میبینی که داریم جلو روت میگیم روزه خوری میکنی وقتی غیبت محسوب میشه که وحید م واسه من نظر خصوصی بذاره بععععععععععععععععععععععله
من که نه گشنم میشه نه تشنه اون بعضیا که تشنشون میشه نباید غیبت کنه

الهام دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام ملیکا گلم قشنگ بوووووووووود مرسی
خب حالا اینجا جا داره به مهدیه خانووووووووووووم خودمون بگم حقته تا تو باشی با اسما یک نشینو دل منو نسوزونین که اینطوری دونفردیگه یکی بشن ودلتو بسوزونننننننهووووووووووووووووووورا
گفته باشم دلم نسوخته ها قابلمه تفلونه فقط گفتم بدونی که ماهم خدایی داریم
چوب خدا چی....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام الهام جیگرررررررررررررررررررررررر
مرسییییییییییییییی عسیسم
منم فقط به عشق تو با وحید تصمیم گرفتیم دل مهدیه رو بسوزونیم آخه مهدیه همرو اذیت میکنه
بعلهههههه مهدیه خانوم دست بالای دست بسیار است
کسی که روزه خوری میکنه باید دلش بسوزه
چوب خدا چی....................میگم الهام خدا دیگه چوب نداره از آرپیچی استفاده میکنه
راستی بازم بیا وبم جهت دراوردن حرص مهدیه نیازمند یاری سبزتان هستیم

toktam دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

اه بچه مظلوم پیدا کردین.ها ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دارین غیبت میکنین دیگه اگه بچه نمیومد اینجا که نمیدید.
ملیکا جون خوب حق داری نه گشنه بشی نه تشنه چون همش خوابیییییییییییی

آره اصلا بچه مظلوم پیدا کردیم ها اصلا هاهاها بله هاهاها چی میگی تو هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آخه ما میدونستیم مهدیه فضول تر ازاین حرفای که نیاد
من اونم من کی من تو چی میگی اصلا هاهاها قابل توجه شما بنده شبها تا ساعت 4.30 بیدارم صبحم ساعت9پامیشم چون باید برم کلاس کنگ فو بعلههههههههههههههههههه حالا من همش میخوابم یا تو عزیزم تازشم اصلا بخوابم نهایت تا ساعت 12میخوابم در این صورت فقط ساعتای سیریم خواب بودم گشنگیش از اونجا به بعده بعله
نخیرم تکتم جون اینی که من نه گشنم میشه نه تشنم بخاطره اینه که تا خرم از پل گذشت بقیه رو یادم نمیره((متوجه هستی که ))

منودوست دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://manodoost.blogsky.com

سلام
داستان آموزنده ای بود
اگه واقعا باور داشته باشیم!
و این باور تو سختیا معلوم میشه
من لیکت کردم اگه دوست داشتی می تونی لینکم کنی.

راستی قالب وبلاگت جالبه!

سلام
واقعااااااااااااااااا
با کمال میل لینک شدی عسیسم
میسیییییییییییییییی گلم
بازم بیا وبم خوشحال میشم

مهدیه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام.میبینم که اینجا عجب غوغایی به پا شده.عزیزان من آرامشتونو حفظ کنید.یه نفس عمیق بکشید.
خوب حالا من در خدمتتون هستم.چیشده ملیکا ؟ چه خبرته اینجا فک کردی خونه خالست آبجی؟
اصلا نقش جدی به من نمیاد نه؟؟؟؟؟؟؟؟
برو بینیم الهام بذار باد بیاد.فعلا که شما ازینکه دلتو بدجور سوزوندم اومدی گلم اینجا حرص بدی جیگگگگگگگگگگگر؟؟؟؟؟؟عمرا منو بکشید حرص نمیخورم جاتون خالی ملیکا نظراتونو میخوند دوتایی کلی خندیدیم.هر چند همه ی این بحثا سررشتش دسته جناب وحید م هستش قطعا ایشونم به دعواهاتون میخندن.ولی نکن آقاجون نکن این کارارو مردمو به جون هم ننداز.زشته
و همینجا تشکر ویژه ای دارم از تکـــــــــــــــــــــــــــــــــــی عزیز دلم بگردمت ک اینقد مهربونی بکوب اینا رو بهم منم پشتتم دیگه خدمتتون عرض کنم بله اصلن روزه میخورم کیفم میکنم . دلتوووووووووووووووووووووون بسوووووووووووووووووووووزه. ملیکا بفرما شیرینی!!!!!!
بگردمتون حرص نخورید.خوب بی رحما من نمیتونم روزه بگیرم به کی باید بگم اینا رو......خدااااااااااااااااا
آقای وحید م من نمیتونم روزه بگیرم چرا اذیتم میکنید؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااام
بعله به لطف وحید خان بعله
چرا مگه زلزله اومده
هیچی کل کله مگه شما در جریان نیستی هر چی آتیشه از گوره تو و وحید م بلند میشه بعد میگی چی شده خونوووووووووووک
نه مثه اینکه بقیه فک کردن اینجا خونه ی خالس هر کی هر چی خواسته به منه بدبخت میگه فک کن من،منی که همه ی روزه هامو گرفتم بعد هیشکی هیچی به تو روزه خور نمیگه
نه بابا اصلا تو هم عینه خودم لوده ای
راست میگه برو بذا باد بیاد اااااببخشید حواسم نبود تو با منی ها راس میگی تو با منی ببخشید من وختی عصبانی میشم قاط میزنم
هوووووووووو خودت برو یررررررررررره بذا باد بیاد به رگ غیرتم بر خورد
خداییش اینو راس میگه من خودم مثه چی ریسه میرفتم اینقد خندیدم
بله این اتیشارو خوده آقای وحید اقا میسوزونه بعدم وایمیسه کنار هر هر به ما میخنده
راس میگه داداش نکن این کارارو نکن چی معنی داره دو به هم زنی
چرا مردمو به جون هم میندازی هاهاها؟؟؟؟
هی خواهر جان دله تو به این تکی خوش نکن تا خر گرامیش از پل رد میشه گذرنده ی خرو فراموش میکنه بعله میدونی که منظورم چیه تکی جون؟؟؟
کیف میکنی ها کیف میکنی خیله خب اون دنیا که چوب توو آستینت کردن بعد منو الهامو وحید وایمیستیم کرکر بهت میخندیم اون موقع که خواستن آتیش بریزن توو دهنت به ما که تعارف کنی میگیم ما روزه ایم خیله خب نگی ملی نگفتی که همونجا با خدا میام توو وبم بهش میگم که ما بهت گفتیم بعله در ضمن من رژیم دارم اصلا نباید شیرنی بخورم خودتون کوفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کنین
یه بار دیگم گفتم ما روزه ایم نمیتونیم چیزی بخوریم حتی حرص آخه تو چرا اینقد ای کیوت صفره ها هاها؟؟؟؟
خب اینو از اول بگو ما چمدونستیم تو نمتونی روزه بگیری اگه از اول میگفتی ما اصلا کاری به کارت نداشتیم
راس میگه آقای وحید م چرا اذیتش میکنی نمیتونه روزه بگیره اصلا دوس داره روزه نگیره
اییییییییییییییییییییییییییییییی ایهالناس خواهر من روزه نمیگیره دوس نداره بگیره شما هایی که اذیتش میکنین فک میکنین روزتون درسته نخیر هیچم درست نیس اصلا منم از این به بعد نمیگیرم دوس ندارم حرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهام دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

تکتم جون سلام طاعات قبول
ملیکا راس میگه اگه میدونستی این مهدیه خانوم ما با اسما(خواهرم )یکی شدن تا دل منو بسوووووزونن اونوخ تو با ملیکا اینا طرفداری منو میکردی و میدی که همچینیا مظلوم نیس البته از من مظلوم تر نیس
تازه هنوز ندیدی از کلاس زبان که برمیگردیم با یکی از همکلاسیای دانشگام چجوری منو اذیت میکنن اونجام اگه باشی منو مظلوم میبینی نه مهدیه رو

الهام جونم سلام
این مهدیه کلا کرم داره همرو اذیت میکنه یه کخیه بیا و ببین منه بدبخت و اینقد اذیت کرده نصفه موهام سفیده نیگا؟
ایشالا یه روز چشاش خوب بشه بعد مجبوره همه ی روزای سالو روزه بگیره بعد ما بهش کرکر میخندیم جلوش بستنی،شیرنی،پیتزا،ایس مککککککککککککککککککککککککک میخوریم که از حسودی بترکه ایشالا

الهام دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

مهدیه خانوم من خدمتتون عرض کردم دلم تفلوووونه نسوخت و خدا هم جوابتو داد دیگه از چشم هیچکسی هم نمیبینم حتی آقای وحید م قصد دو بهم زنیم ندارم اینکه شما و آقای وحید م بهما میخندین قصدمنم همین بود که شما ها خنده بر لباتون نقش ببنده

هرچیزی قدیمیش خوبهالبته اگه اعتقاد داری

مرسی ملیکا جووووووووونم ایشالا که چشاش زود بخوبه

دمت گرم بابا پهلوون مرامتو عشقه
دم شوما گرم منم معتقدم هر چی قدیمیش خوبه به خصوص رفیق
ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الهام دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

در ضمن مهدیه خانوم میدونی من ۱۰۰کیلو نیستم که مانع رسیدن باد بهت بشه نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فک کنم ایندا مثل خودت باشم که همه اشتباهمون میگیرن حتی آقای شکاری خودمون توی دبیرستان

جدا آقای شکاری هم شمارو اشتباه میگرفت ایول ضریب هوشی بابا

الهام دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

دم شوووووووووووووووووووماهم گرم گلم
فک کنم مهدیه متوجه این موضوع نیس تو جیگر روشنش کن

چاکرتیم
چشششششششششششششششششششششششم رو چشم

الهام دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

ملیکا خنده دار تر دبیر زبانمون (خانوم عرفانیان )نمره ۲۰منو گذاش برا مهدیه

ااااااااااااااااااا اون دیگه عنده گیجی بوده

toki سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام ملیکا جووووووووووووون بدو بدو پست جدیدراستی قالبتم عوض کن خیلی اعصابههههههههه.

واقعااااااااااااااااااااااااااااا چرا خوشگله که ولی میخوام عوضش
کنم احتمالا امروز آپ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد