صدای گریه....

سلام من دوباره اومدم نماز روزه هاتون قبول

بچه ها یه چیزی   من میخوام قالبه وبمو عوض کنم از بس که بقیه میگن قالبه وبت زشته ولی من خیلی دوسش دارم اما چاره ای نیس چون قالبم یه جوریه که 10 تا لینکو بیشتر نشون نمیده و بقیه ی لینکا مخفی میشه حالا اگه شما یه قالب تقریبا شبیه قالبه خودم یا یه قالبه عشقولانه سراغ دارین معرفی کنین دمتون گرم

ها راستی بابت نظرایی که توو پست قبلی واسم گذاشتین ممنون فک کنم جیغایی که کشیدم کار ساز بوده بازم دمتون گرم

چاکریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

اینم یه متن عشقولانه واسه همه ی روزه دارا...

صــــــــــــــــــــــــــدای گریـــــــــــــــــــــــــــــه

صدای گریه می آید
صدای ناله ی دلی آشفته می آید
صدای تپشهای یک قلب عاشق می آید
صدای درد دل های دلی می آید که بدجور گرفتار است
در قلبم دارم عشق تو را ، باور نمیکنم شکسته ام قلب مهربان تو را
ببخش این قلب ساده ی مرا ، خیلی دوستت دارم این را باور کن ای عشق بی همتا
صدای گریه می آید ، یا چشمانم بهانه میگیرد ، یا دلم در این لحظه تو را میخواهد
کاش اینک در کنارم بودی ، اشکهایم را میدیدی ، و صدای درد دلم را میشنیدی
که میخواهد همیشه با تو باشد ، به عشق تو به خوشبختی امیدوارم باشد
اعتراف میکنم تا به حال عشقی پاک مانند تو را ندیده ام
من لیاقت قلب پاک و مهربان تو را ندارم ، تا به حال قلبم را اینگونه پشیمان ندیده ام
پشیمانم از اینکه قلبت را شکسته ام ، تو نمیدانی احساساتم را جز تو به کسی ابراز نکرده ام ، تو نمیدانی شبی نیامده که با چشمهای خیس نخوابیده ام ، یا نیامده شبی که برای رسیدن به تو با خدا راز و نیاز نکرده ام
صدای گریه می آید ، وقتی فکر میکنم به فردای بی تو بودن ،
آرزو می کنم کاش هیچگاه در این دنیا نبودم
وقتی فکر میکنم تو را ندارم ، میدانم باور نمیکنی ، اما حس میکنم قلبی در سینه ندارم
صدای ناله می آید ، صدای ناله ی یک دل عاشق می آید
کسی که باور نمیکند عشق مرا ، تو باور کن این دل عاشق مرا
باور کن که بی تو ، با تابوت میبرند قلب مرا...

نظرات 5 + ارسال نظر
آفتاب سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض

یک طرف خاطره ها ، یک طرف فاصله ها

در همه آوازها حرف آخر زیباست

آخرین حرف تو چیست تا به آن تکیه کنم

حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست .

سلام آفتاب جون آخه تو این همه شعرو از کجا بلدی که همش واسه من مینویسی حالا من چی جوابتو بدم
دوست دارم
بازم بیا وبم خیلی خوشحال میشم گلم

یه عاشق سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.rahevesal.blogsky.com

سلام.ممنون خبرم کردی.متن قشنگیه خوشم اومد.موفق باشی.

سلام یه عاشق
ممنون که بهم سر زدی همچنین ممنون از نظرت گلم
بازم بهم سر بزن خوشحالم میکنی

موچه کوچولو سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

سلام ملیکا خانوم
مرسی به کلبه خرابه ما سر زدین
چن وقتی نبودم
خوب هستین؟
در مورد لینکم نمیدونم
چشم

سلام موچه کوچولو
خواهش باشه
مرسی شما خوب هستین؟
یعنی چی نمیدونم بالاخره جوابتون مثبته یا نه؟
چشمتون بی بلا

piramoooon چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.piramoooon.blogfa.com

salam.beroooozam

bashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

asidokhmalak چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

سلامملیکا جوووووووووووووونم متن قشنگی بود

سلام دخملک
مرسییییییییییییییییییییییییییی عسیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد