خنده آیینه...

دوست دارم در نگاه جویبار

قلب یک ایینه را پیدا کنم

پر شوم از خنده های ایینه

قلب خود را خانه ی دریا کنم 

                                      دوست دارم گوش بسپارم به خاک

                                      تا صدای دانه ها را بشنوم

                                      در میان بارش رگبار تند

                                      پرپر پروانه هارا بشنوم

سایه بانی سبز باشم در کویر

باز باشد چتر سبزم در هوا

دوست باشم با کبوترهای شاد

اشنا با دسته پروانه ها

                                  دوست دارم دوست باشم با نسیم

                                  بگذرم همراه او از کشتزار 

                                 عطر گلهای هوا را حس کنم

                                 در نفسهای دل انگیز بهار.... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.d1p.blogsky.com

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد