قصه ی عشق چیست؟؟؟؟؟

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام ما دوباره آمدیم به جون خودم اگه ایندفه  هرکی میاد توو وبم نظر نذاره دیگه هیچی خودم و میکشم وبمو حذف میکنم جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ خسته شدم از بس که هیشکی واسم نظرنمیذاره.آخیش جیغ زدم راحت شدما حالا تورو خدا نظر بذارین.

اینم یه متن باحال واسه اونایی میخوان نظر بذارن.

قصه ی عشق چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روزی دانش آموزی از استاد پرسید:استاد عشق چیست؟؟؟؟

استاد در جواب گفت:به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور اما در هنگام عبور از گندم زار به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی!!!!!

شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی بازگشت.

استاد پرسید:چه آوردی؟شاگرد در جواب گفت:هیچ؛هر چه به جلو رفتم خوشه های پر پشت تر دیدم و به امید پیدا کردن پرشت ترین آنها تا انتهای گندم زار رفتم.....

استاد نگذاشت شاگرد ادامه بدهد و گفت:

                              ((عشق یعنی همین))

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نظــــــــــــــــــــــــــــــــــر!!!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااام ملیکا جووونم
خوفی؟؟؟

به به...میبینم که جمعتون جمعه فاطیماتون کمه!!!
ببین کی اینجااااااااااااست
فدااااااااای داداشی گلم...خوبی و مهربونی از خودته عزیزم.........

ملیکا جونم داداش ایرج خیلی لطف داره...من اون قدرا هم خوف نیستم!!!

ممنونم از حضورت قشنگم
وبت خیلی قشنگه...مثل خودت...............
ممنونم بابت لینکت عزیزم.....اگه میشه جلوش بنویس جاده احساس...ممنونم....
منم با افتخار لینکت میکنم................فقط بیا بگو با چه عنوانی...چون نمیدونم.........

مراقب دلت باش
هر چی ارزوی خوبه مال تو................

سلام آبجی فاطیما
مرسی جیدر
بعله جمعمون جمع بود گلمون کم بود که اومد
وقتی داداش ایرج میگه خوبی یعنی خوبی آدم که رو حرف داداش بزرگترش حرف نمیزنه
لطف داری آبجی جونم به قشنگی وبه تو نمیرسه
چششششششششششششششششششششششم
الان بیدیو بیدیو میام میگم

فاطیما یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام ملیکا جووووونم
خوفی؟؟؟
مهربونی از خودته عزیزکم

با افتخار لینکت کردم جیگرم
دوستت دارم
مراقب دلت باش
هر چی ارزوی خوبه مال تو.......................

سلام آبجی فاطیما
خیلی خوش اومدی به وبم
منم دوست دارم
بازم بیای ها حتما حتما

وحید م چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام!خوب هستید؟
خیلی قشنگ بود.
مطالب وبلاگتونو خوندم.خیلی زیبا بود مخصوصاْ این یکی.
براتون آرزوی موفقیت میکنم.
منتظر پست های زیبای شما هستم.

سلام!خوب هستم.شما خوب هثطین؟
خیلی متچاکرم
چییییییییییییییییییییییییی میگی یعنی باهاش موافقین ای بلاااا
بازم متچاکرم
منتظر حضور گرمتون هستم

toki چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

خوشگل بود ولی من هر کاری میکنم نمیتونم قبول کنم عشق واقعی وجود داره.

واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اژده ها هم خودتی

آفتاب شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://afatbrouyebanda@blogsky.com

سلام ملیکا جون خیلی وبه باحال و شیطونی داری به وبه منم سر بزن

سلام آفتاب خانوم
از تعریفت ممنونم چشششششششششششششششششششم زود میام پیشت.
بازم پیش ما بیا

فاطیما شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام دوستم
جاده احساسم به روز شد
منتظر رد پای احساست توو جاده م هستم
هر چی ارزوی خوبه مال تو..................................[گل]

سلام آبجی فاطیما اومدم زود زود

آفتاب شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://afatbrouyebandar@blogsky.com

سلام ملیکا جون اومدم بگم که آدرس وبلاگمو بد نوشته بودم دیدم که به ما سر نزدی گفتم شاید به خاطر همین باشه حالا درستش کردم به من سر بزن خیلی گلی

سلام آفتاب جون بخدا هر کار میکنم وبت باز نمیشه نمیدونم چرا؟تازه چند بار هم خواستم جواب نظرتو بدم اما جواب نظرتم نمیتونستم بدم الانم نمیدونم چطوری شد که باز شد بخدا شرمندم حالا بازم سعیمو میکنم امیدوارم بشه.

سپیده یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://zendegieno.blogsky.com

میبینم که جیغ زدنات جواب داده
موفق باشی
آمدیم و سر زدیم!

مرسییییییییییییییییی از حضورت گلم

آفتاب دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://afatbrouyebandar.blogsky.com

سلام ملیکا جون الن دیگه فکر کنم درست بشه زود بیا یه سر به من بزن okمنتظرمد خیلی ماهی

آره دیگه فک کنم ایندفه بشه امدم

آفتاب دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://afatbrouyebandar.blogsky.com

بازم سلام اومدم بگم که آپ کردم حتما سر بزن مرسی

باشه ویژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ ویژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ بوق بوق برین کنار میخوام برم وبه آُفتاب جونم

آفتاب سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://afatbrouyebandar.blogsky.com

سلام ملیکا جون چرا پست جدید نمیذاری میدونی چندوقته اپ نکردی یه تکونی به خودت بدهخیلی ماهی خیلی

سلام آفتاب جون
ایشالا همین روزا

مرجان جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://mochooli-jojo26.blogfa.com

عزیزدلم ملیکاجونم
عالی نوشتی
امیدوارم موفق بشی

قربونت مرجان

سلام مرجان جونم
مرسی گلم
همچنین امیدوارم هرچی از خدا میخوای بهت بده

آمنه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://tarmimbkh.blogsky.com

سلام ملیکا جان هموطن عزیز من
از متنی که گذاشتی به شگفت آمدم واقعا که عشق تا انتها رفتنه
خواستم که هم از متنهات تشکر کنم هم اینکه به وبم دیدن کردی ازت قدر دانی کرده باشم
راستش سلیقه ی من به زیبایی سلیقه ی شما برای درست کردن وبم نیست البته این وب فقط حاویه نوشته های خودمه و امیدوارم که مورد تاییدتون قرار گرفته باشه.خوشحال میشم اگه نوشته هایی از خودت داری بذاری تا لذت ببریم

سلام آمنه جونم
خواهش باشه قابل نداره منم ازت ممنونم که بهم سر زدی
نه بابا اختیار دارین وب شما خیلی قشنگ تر از وب منه شکسته نفسی میفرمایین
من واقعا از وبتون خوشم اومد
بازم به من سر بزن خوشحالم میکنی
التماس دعا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد